kinine

niet alleen fluoresceert kinine onder UV-licht, er zijn ook wikipedia-gebruikers die daar foto’s van maken:

Q: Wikipedia, »Quinine«

One thought on “kinine

  1. super lijp ik heb het ook wel een keer geprobeert maar dat lukt niet maar ik hou ook niet zo van tonic zal ik gelijk mn levens verhaal vertelllen ik ben ge borren in marokko ik zit nu 2 jaar in nederland en ik heb mijn zwemdiploma a en b toen ging ik op judo maar dat vond ik niet leuk toen ging ik op tafel tennis maar dat was ook niks voor mij dus ging ik op voetbal dat vond ik erg leuk maar ik ging toen naar een andere voetbal club dar speel ik ng steeds dus en ik kijk ook om 3 uur koken met wessley kijk allemaal maar het is erg leuk.

Geef een reactie

