rough cut

Snel verstuurd, maar even moeten wachten aangezien ik het pakje door amazon.de naar een vriend in Wuppertal had laten posturen opsturen: The Road van Cormac McCarthy, rough cut.

Ik had er geeneens op gelet, op dat rough cut, maar ik vind dat wel iets hebben. Pseudo, allemaal, maar het papier voelt dan zo aangenaam.

Raar vond ik dan ook het begeleidende briefje, waarop vermeld wordt dat sommige lezers de “bladzijden, als waren zij met een stomp mes opgengesneden”, als minpunt ervaren en misschien hun geld terug willen:

Zo bijvoorbeeld de bezitter van dit toch visueel aantrekkelijke stapeltje, dat ik op Flickr tegenkwam.

Mooi, toch?

Nu eerst nog All the pretty horses uitlezen – p. 70! -, en dan is er weer wat ruimte…

One thought on “rough cut

  1. Pingback: The Road « zement

Geef een reactie

