aangegoven, afgedregen

Het is gebeurd. Aanslagjaar 2006 is verstuurd via Tax-on-Web. Een primeur voor d’huize van-‘ier.

Eigenlijk is dat complete overkill in ons geval, want slechts een fractie van de veldjes moest ingevuld, maar ik heb wat kleine inkomsten van warrige prestaties en auteursrechten die op in het befaamde Deel II moeten ingevuld worden, en ik was te laat om nog een papieren versie aan te vragen. Dan maar “de goedkoopste eID-kaartlezer van de winkel” gekocht, en zie: het werkte. Heel goed zelfs. Met getalletjes ingevuld en zo, en een kijk op wat er nu eigenlijk op die plastic kaart van gegevens staat. Niet veel, eigenlijk, maar leuk is het wel.

Een aanrader.

2 thoughts on “aangegoven, afgedregen

  1. GDMN IT!

    Alweer een geluk dat ik voor de goedkoop gegaan ben. 🙂

    Inderdaad: mijn Dell 260 kan mijn pas ook lezen. Maar mijn desktop niet. Dus helemaal voor niets is het ook niet geweest… al is dat een schamele troost.

Geef een reactie

