basking case

Nou moe. In de lijst met de snelst groeiende wordpress blogs, zonder een echt postritme? Iemand een idee hoe hun algoritmen werken? Want ik vind dit heel vergezocht.

One thought on “basking case

  1. Toen ik net op wordpress begonnen was, heb ik ook even die top gehaald en me dezelfde vraag gesteld. Een antwoord heb ik niet gevonden.

    Op dat moment had ik net, kort na elkaar, meerdere comments ontvangen, dus misschien heeft het daar verband mee.

    Allesinds niet met het aantal posts (was op dat moment geen hoger ritme van mij) en ook niet volgens het aantal hits al dan niet in vergelijking met ervoor. Op dat moment had ik geen “uitschieterdag”.

Geef een reactie

