Visio, mijn vriend in laatste dagen

scenarios Ah zie. Dat doe ik graag: tekeningen maken, groeperen, opkuisen, wat slicker maken, qua kleur stroomlijnen, verkleinen, inpassen. Ah ja.

Dat zal de DTPer in mij zijn, die muisklikkende k/vlerk, die zo vóór het lange weekend, vóór mijn broer éindelijk eens uit het verre oosten (Shanghai!) terugkeert om zijn intussen al anderhalve maand oude neefje te komen bekijken, dat komende zondag ongetwijfeld (of minstens toch hopelijk) kranig en stoïcijns de doopvont zal trotseren, zich aangenaam wil bezighouden. Visio is echt mijn vriend, op dagen als deze.

Het is niet enkel tijdverdrijf en Spielerei, zo schemaatjes maken, want het verduidelijkt wel één en ander, en maakt het de klant makkelijker te kunnen volgen. Maar goed. Klant hin oder her, het mag zo langzaamaan 1 mei worden.

Geef een reactie

