door de bocht gescheurd

Hoe en waar en wanneer, ik kan het me niet herinneren, maar al maanden loop ik te roepen dat ik af en toe door mijn knie stuik, en niemand die compassie toont. Maar mijn wraak is zoet: gisteren wees een CT-scan uit dat de mediale meniscus van mijn rechterknie gescheurd is.

Vandaar die stekende pijnen als ik braquesgewijs de traf afkom, of fluks een keitje trap langs Streuvels wegen. Morgen naar het ziekenhuis voor een onderzoek, wellicht volgende week een kleine ingreep.

Op hoop van geen onherstelbaar letsel!

2 thoughts on “door de bocht gescheurd

  1. niet lachen, man – het deed al maanden verdomde pijn, en het doet deugd ervan af te zijn. 2 weken revalidatie nu, vandaar inderdaad een korte blog-entry en weer wat tijd voor foto’s en zo. maar ook andere activiteiten!

    normaal gezien zou er vanaf nu weer wat regelmatiger iets moeten verschijnen – ik heb er weer zin in. heb zelfs de lay-out veranderd vandaag, kwestie van met een propere lei te beginnen.

Geef een reactie

