zoem zoem knabbel

Gisteren heerste weer chaos op mijn bureau (uitleg op Flickr): bij de firma waar ik werk is nochtans een clean desk policy van kracht. Dergelijke policies en krachtlijnen zijn heel goed voor programmeurs en GUI people (eens ze aan het coderen slaan toch), maar voor mensen die met tekst bezig zijn passen ze wat minder goed. Vandaag maak ik eens schoon schip.

Een van de items, die oranje zak boven links, bevatte mijn ontbijt, namelijk twee overgebleven eierkoeken. Toen ik arriveerde maakte mijn collega me er echter attent op dat er een vlieg in de zak zat. Die zoemde wat krachteloos en kon er maar door hevig heen- en weerschudden toe bewogen worden het ruime zwerk te kiezen.

En toen was er het dilemma: als ik die eierkoeken verorber, krijg ik dan wurmpjes? Als u later deze maand onverklaarbare bewegingen waarneemt, weet dan welke keuze ik gemaakt heb.

Geef een reactie

