1460

Dat was de pin-code van mijn gsm. Althans, dat dacht ik, eergisteren, toen ik hem ’s morgens wilde aanleggen.

Echt beroerd, je pin vergeten, en dan de wrokkige vraag om je puk-code, die natuurlijk in de verhuis zoek geraakt is.

Ietwat bedremmeld naar Mobistar gebeld dan maar, waar een vriendelijke heer me wel vooruit wilde helpen, maar dat niet kon omdat de gsm geregistreerd staat op het hoofd van HR van de firma waar ik werk. Zij dient maandag zelf eens aan de lijn te komen. Daar heb ik alle begrip voor: maar goed dat er controlemechanismen bestaan. Ik ben al blij dat het überhaupt in orde kan komen, zonder gedoe met het verwisselen van SIM-kaarten. Een pluim voor service.

Intussen weet ik mijn correcte pin-code weer wel. Inzicht komt ook altijd te laat.

Geef een reactie

