studenten… oef!

Tot nu toe werk ik bijzonder graag aan de K.U.Leuven: de opdrachten die ik krijg (websiteplanning, vertalingen en redactiewerk) staan me aan, de collega’s vallen goed mee, het is een deeltijdse opdracht, de lange tocht ernaartoe tweemaal per week is geen verloren tijd, en er werd twee weken geleden in de Alma zonder morren en uiterst correct gereageerd op een vol dienblad dat ik klunzig op de grond liet vallen.

Maar soms, soms vraag ik me af waarom ik me ’s maandags en ’s dinsdags naar Leuven sleep – om er tussen, zoals uit een enquête uit het Studentenweekblad VETO blijkt, 50% flauwe plezanten te gaan vertoeven:

andre

Studenten, ik krijg er soms geen hoogte van.

Geef een reactie

