NMBS x2

Vanochtend zat ik voor het eerst zonder het te beseffen in 1e klas, waarop ik even na Brussel door een conducteur gewezen werd. Ik moest, ondanks de gapende leegte in alle wagons, mijn boeltje bijeenharken en een andere plaats zoeken.

Deze avond besloot mijn rechtstreekse verbinding Leuven – Mechelen – Kortrijk onaangekondigd in Gent een andere richting uit te wisselen en naar Oostende door te sporen. Verdiept in een boek werd ik opgeschrikt door een droge klik, gevolgd door een “Beernem” waar een “De Pinte” hoorde te staan. Terugkeren uit Brugge dan maar.

2x meh.

Geef een reactie

